Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний технічний університет України Київський політехнічний інститут
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2022
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Програмування

Частина тексту файла

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» Навчально-науковий інститут атомної та теплової енергетики Кафедра цифрових технологій в енергетиці ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №5 з дисципліни «Програмування на мові Java» Варіант № 9 Тема: Успадкування та поліморфізм Мета: Розробити консольний додаток.. Завдання: Розробити консольний додаток, що реалізував би патерн проектування «Абстрактна фабрика», відповідно до наведеної діаграми класів. В ієрархію класів обов’язково включити методи з виведення результатів, за допомогою яких здійснюватиметься демонстрація результату генерації об’єктів. / Виконання роботи: Створюємо консольний додаток, та створюємо необхідні класи. / Наступним кроком прописуємо всі необхідні залежності, та описуємо методи класів: Інтерфейс «AbstractFactory» : package lr5; public interface AbstractFactory { public void CreateCircle(); public void CreateTriangle(); } Далі створюємо класи, які будуть реалізовуватися від «AbstractFactory». Клас «WhiteFactory» : package lr5; public class WhiteFactory implements AbstractFactory { public WhiteFactory() { System.out.println("WhiteFactory is created"); } @Override public void CreateCircle() { Circle circle = new WhiteCircle(); circle.show(); } @Override public void CreateTriangle() { Triangle triangle = new WhiteTriangle(); triangle.show(); } Клас «BlackFactory» : package lr5; public class BlackFactory implements AbstractFactory{ public BlackFactory() { System.out.println("BlackFactory is created"); } @Override public void CreateCircle() { Circle circle = new BlackCircle(); circle.show(); } @Override public void CreateTriangle() { Triangle triangle = new BlackTriangle(); triangle.show(); } } Інтерфейс «Circle» : package lr5; public interface Circle { public void show(); } Далі створюємо класи, які будуть реалізовуватися від «Circle». Клас «BlackCircle» : package lr5; public class BlackCircle implements Circle{ @Override public void show() { System.out.println("This is BlackCircle"); } } Клас «WhiteCircle» : package lr5; public class WhiteCircle implements Circle { @Override public void show() { System.out.println("This is WhiteCircle"); } } Абстрактний клас «Triangle» : package lr5; public interface Triangle { public void show(); } Далі створюємо класи, які будуть реалізовуватися від «Triangle». Клас «BlackTriangle» : package lr5; public class BlackTriangle implements Triangle{ @Override public void show() { System.out.println("This is BlackTriangle"); } } Клас «WhiteTriangle» : package lr5; public class WhiteTriangle implements Triangle { @Override public void show() { System.out.println("This is WhiteTriangle"); } } Створюємо наступний клас для створення екземплярів класів «Сircle» та «Triangle» відповідної фабрики. Клас «Client» : package lr5; public class Client { public Client(AbstractFactory abstractFactory) { abstractFactory.CreateCircle(); abstractFactory.CreateTriangle(); } } Наступним кроком реалізовуємо функціонал введення кольору та створення екземплярів класу «AbstractFactory» та «Client». «Main»: package lr5; import java.util.Scanner; public class Main { public static Client createFigures(String color) { AbstractFactory abstractFactory; switch (color.toLowerCase()) { case "white": abstractFactory = new WhiteFactory(); break; case "black": abstractFactory = new BlackFactory(); break; default: return null; } return new Client(abstractFactory); } public static void main(String[] args) { Scanner sc = new Scanner(System.in); ...
Антиботан аватар за замовчуванням

18.10.2023 11:10

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини